من خیلی تنهام "شعر سوزناک
من خیلی تنهام "شعر سوزناک

 

تو میخوای
بری حالا اینو میدونم


ترانه هام رو به یاد تو
میخونم


بارون می باره تو قاب چشمام


میخوام بدونی
، حالا من خیلی تنهام


بی تو دلم
بهونه می گیره


اگه نباشی
بدوونه تو میمیره


قلب ساده من باور نداره


اون که عاشقش
بود تنهاش بزاره


بی تو میمیرم ای عشق خوب و نازم


بدون تو نمی تونم دنیامو بسازم


بی تو میخونم هر شب با چشم گریون


منو ببخش عزیزم، دیگه شدم پشیمون


تو میخوای
بگی ، دیگه دوسم نداری


ازش میترسم بری
تنهام بذاری


قلبی گرفته ، لبایی بسته


جدایی ازتو ،
بدون منو شکسته


از وقتی رفتی
آروم ندارم


امشب دوباره من بی قرارم


برگرد و بدون بی تو نمیشه


هرجاکه باشی
به یادتم همیشه


بی تو میمیرم ای عشق خوب و نازم


بدون تو نمی تونم دنیامو بسازم


بی تو میخونم هر شب با چشم گریون


منو ببخش عزیزم، دیگه شدم پشیمون


 

دوستت دارم


 



نظرات شما عزیزان:

يه عاشق
ساعت20:06---19 آبان 1392
گگگ خوش به حاله اوني كه واسش نوشتي دوستت دارم گگگ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| در تاریخیک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ساعت23:42توسطرضا رزم آور |